New Wave melder sig som sponsor af Craft cykel -og løbtøj

New Wave melder sig som sponsor af Craft cykel -og løbtøj.

En kæmpe stor tak skal lyde til New Wave, som har valgt at sponsorere mig med alt beklædning i Craft løbe- og cykeltøj. Tøjet på billedet er blot en del af den store bunke,  jeg har været heldig at få. Det var ligesom juleaften i går, da pakken dukkede op, og jeg spændt pakkede ud og så det super fede tøj i de flotteste farver. Eneste ting er, at jeg ikke har koordineret tøj og solbrillefarverne, så det bliver et farvemix, men mon ikke det går.
Craft er et af de mærker, som jeg bruger til daglig i både min undervisning som højskolelærer og i min egen træning, og var derfor et naturligt valg som sponsor. Og heldigvis uden den store betænkningstid sagde de ja. Så jeg glæder mig til at komme i aktion iført Craft, og jeg har store forventninger om, at jeg heller ikke denne gang får problemer med skarvsår fra cykelbukserne.

Opdateret af Thea Storm Henriksen

Skriv et svar

