På dupperne igen

Jeg har nu drukket 6-7 l vand (ud af de 10 liter jeg skal op på i dag), spist en hulens masse chips og slik og fået en masse salt og mineraler. Kroppen begynder at have det meget bedre, og jeg får næsten lyst til at starte igen i morgen, men vælger den konservative løsning og venter til torsdag/fredag. De 25 ironmans er stadig på spil, men det er en ironman af gangen… min søster er her, og det har været god moralsk opbakning. Min faste supporter Jens og jeg laver en ny strategi for resten af løbet.

Opdateret af Thea Storm Henriksen

One response to “På dupperne igen”

  1. Lene Lau says :

    Følger med på sidelinien – hvor er det dejligt med dit crew. Hils dem

Skriv et svar

