2. ironman er gennemført

En kort status. Thea gennemførte i går på ca. 14 timer og 45 min. Hun gjorde det godt og fik masser af vand og mad undervejs. Det blev til ca. 6 timers søvn igen. Hun er stadig ved godt mod og er allerede i gang igen med 3. ironman.

4 responses to “2. ironman er gennemført”

  1. Ragnhild says :

    Flot klaret Thea; så er første mål nået!

  2. Ann-Christina says :

    Du er en sej dame! Sætter dagligt tingene i perspektiv, når jeg tænker på, hvor langt du er i dit løb, og hvor meget, der er sket i løbet af min dag! Det siger lidt om, hvor lang tid, du er i gang – hver dag!

  3. Julie Pio says :

    Jeg har det nøjagtigt som AC, og tænker dagligt på dig Thea. Når jeg lander på arbejde så starter din Ironman. Når jeg triller hjem igen, er du stadig igang, og når vi spiser aftensmad og junior kommer i seng er det ved den tid hvor du mangler 10 km. Det er en lang dag på kontoret du har dig 🙂 og en utrolig bedrift du gennemfører hver dag. Pas godt på dig selv Thea, og lad være med at gå i stykker. Kroppen skal holde til mange eventyr endnu. Krammer fra Julie

  4. Lone says :

    Så skønt du er igang igen. God karma heroppe nord fra : )

Skriv et svar

