9. ironman er gennemført

Så er 9. ironman gennemført. Tiden var omkring 17 timer. Thea kæmper med smerter i låret. Og i de sidste par runder af ‘løbet’ sov hun gående. Hun kæmpede fantastisk. Og i dag er hun godt i gang med cyklen.

18 responses to “9. ironman er gennemført”

  1. Ragnhild says :

    Kom så allesammen….. Håber at haremor holder den gående og kan holde Thea vågen i dag. pøj,pøj,pøj,pøj. God dag til jer alle!

  2. Ann-Christina says :

    Kære Thea. Jeg ved, du vil og kan. Uanset om det bliver 9, 19 eller 99 iron man, har du vist kroppens og psykens styrke! Der er lige kommet invitation til CoastZone – et hyggeløb for dig, men du kan få udfordringen med at trække mig igennem:-) Husk, der er mange flere løb derude! Kram AC

  3. Anonym says :

    Puh der holder hårdt her i sofaen. Og team Thea er mere fokuseret end tidligere: læs umulige at komme i kontakt med. Jeg fik en SMS for godt en time siden, hvor der stod: vi er en tredjedel henne i cyklingen. Jeg gentager VI. Jo, team-ånden fejler ikke noget. Andet ved jeg ikke.

    Hiv så bipper der en SMS ind. Hvor der står: alle cykler … Også Thea. Hun skal nok komme i gennem i aften/ nat. Så har hun 10 i streg. Så får vi at se i morgen.

    Til gengæld kan jeg på den officielle blog læse mig til, at Thea kan slå verdensrekorden for kvinder, hvis hun holder kommer i gennem i morgen (mandag). Og så får hun en plads i Guniess Rekordbog. Meeeen som jeg læser det, er der laaaang vej endnu.

    Kære Thea. Jeg husker, da du kom hjem fra USA 15 år gammel og sagde, jeg vil være Danmarks-mester i noget. Det blev du så … Få år efter i cross-løb. Ja det var DM. Og det var megasejt. Men nu snakker vi verdensrekorden i ironman. Det er jo umenneskeligt sejt. Kom nu søs giv det allersidste Thea. Jeg ved du kan ….

  4. Lise Laubjerg says :

    SÅDAN THEA….du er såååå sej!!! Kom så…! Halvanden Ironman fra en VERDENSREKORD 🙂
    Og sikke en opbakning fra familien….Team Thea…I er Verdensklasse 🙂

  5. Anonym says :

    Done til cykling gætter jeg på. Kl 17.35 var der kun 3 omgange igen. Der bliver fightet. Og man frygter løbet … Især hvis det bliver sent. Trætheden er ved at melde sig . Kom nu I kan godt.

  6. lone says :

    Jaaaaaaa Thea hvor er du god!!! : )

  7. Frank Knudsen says :

    Du er for sej, Thea!!! Goooo!

  8. Anonym says :

    Hej Thea – håber virkelig du “klemmer balderne sammen” og sætter den verdensrekord – det ville være fantastisk

  9. Anonym says :

    Til dem der følger med. Vent ikke oppe. Det bliver sent. Hun sparer maksimalt på kræfterne, så hun kan stille til start i morgen. Hun vil så gerne komme hjem med en verdensrekord. Supporterne er millimeter mere fortrøstningsfulde i dag. De tror på det. Så det gør vi også her i sofaen.

    • Liselotte says :

      Det er vanvittig godt kæmpet!! Kæmpe knus

    • Lena Viberg-Holde says :

      Hej Thea og Co. Med nervepirrende hjertebanken følger vi bloggen her tæt. Du har for længst bevæget dig udover det almenmenneskelige og vist os hvad vi også er..får associationer til rummets uendelighed. Her har Duacellkaninerne fået baghjul af en verdensmester. Kom så, kvinde!

  10. Lise Laubjerg says :

    Fantastisk med live-updates fra sofa’en… Thea, vi krydser alt hvad vi har og er sikker på du kan klare det! Du er for SEJ 🙂

  11. Kirsten Lebech says :

    Med den jernvilje skal det nok lykkes…….

  12. Lene Lau says :

    Sommerfuglene blafrer i maven, og så er jeg “bare” en sofa-supporter på sidelinjen. Hvordan team-Thea on location + Skåde og Holstebro har det, tør jeg slet ikke tænke på. Jeg håber med alt, hvad håbes kan, at du klarer dagen i dag, så du kommer til start i morgen, og så er der et helt fantastisk lys forude…..
    Kæmpe knus til jer alle sammen, I har været/er fantastiske. Sofa’en i Skåde bliver nødt til at opdatere natten i gennem 🙂

  13. Lene Lau says :

    PS.: Uanset, hvad morgendagen bringer, så har det været et helt fantastisk forløb 🙂 som har været vildt spændende at følge.

  14. Karen Brødsgaard says :

    Hvad kan man sige…jeg er mundlam over dine fuldstændige sindsyge fantastiske præstationer, Thea:-) Fantastisk…kom så dig selv;-) og Crew:-)

  15. Anonym says :

    Yes. Thea kom i mål ved 1-tiden-måske lidt før. Jeg fik besked kl 1.15 hvor hun var tilbage på hotellet. Så det var ikke så sent endda, selv om prof mænd havd sagt til hende, at det var bedre at spare musklerne for pres og så kun sove få timer. Men hun er træt, så hun har alligevel gjort en mellemting. Hun kunne ikke overskue at tænke på en sag 11 uden søvn. Uanset hvad lød meldingen, at hun stiller til start om mindre end en time.

    Jeg tror, det lykkes:-)

Skriv et svar

