Næsten i mål

Så er der midtvejsstatus. Thea er godt kørende i dag. Hun sluttede cykling næsten halvanden time tidligere end i går. 20 løberunder af i alt 54 er løbet, og Thea har lige fortalt, at hun kan mærke, at hun er i fysisk fremgang.

Inden løb i dag fik Thea læst alle de fantastiske kommentarer op, som er blevet postet herinde de sidste par dage. Det gav hende lige et ekstra skud energi, og hun takker alle for den overvældende opbakning.
Thea har gennem dagen overvejet, om hun skulle køre 12. tur i morgen, men har besluttet at stoppe efter de 11 og rejse hjem med verdensrekorden – det mål, hun satte, da hun gik igang igen for 11 dage siden.
23 responses to “Næsten i mål”

  1. Kristine Hansen says :

    Sådan Thea!

  2. Mette Storm says :

    Kusine Sej Bomstærk- det er hvad du er… Og tro mig, ALLE mine biologihold er vildt misundelige over, hvor MEGET slik du må spise og der bliver dag for dag regnet på det…. For søren, jeg skal lige love for, at du får halet nogle kilo i land!! 😉 Hep Hey!!

  3. Torben Madsen says :

    Det er virkelig virkelig sejt.

  4. Ann-Christina Salquist says :

    Sådan! Fedt – jeg har forberedt pressemeddelelsen om verdens sejeste kvinde:-)

    Venligst Ann-Christina – sendt på farten!

    Den 23/09/2013 kl. 19.45 skrev Thea Storm Henriksen :

    > >

  5. Ann-Christina says :

    Yyyyehhaaaaaah! Sådan! Go girl! Verdens sejeste kvinde hedder Thea. 🙂

    • Lena Viberg-Holde says :

      Det er langt over rablende galskab.. og gennemsyret af endeløs barskhed. Håber du får lyst til at dele dine oplevelser og erfaringer, når du engang er landet i det normalpulserende igen;-) Kom så, Theakvinde..

      Og tak til familien for opdateringerne, det er guld:-)

  6. jesper bahn says :

    Fuck hvor er du sej Thea…

  7. Nethe says :

    Topsejt!!!!!! 👍🎉

  8. Kasper Erbou Hansen says :

    Yeaaah!!

  9. Simon Mariager says :

    Kom så Thea, du er imponerende viljestærk. Og hvordan kan jeg dog have ondt i benene efter en dag i bjergene når du er på dag 11.

  10. Mille SC says :

    Det er så svært at tage sig sammen for at gå i seng, så jeg ka være klar til arbejdsdag med eleverne i morgen.. Arbejdsdag, Thea… Det er jo et latterligt begreb, når man ved, hvad du har gang i.. Ville meget hellere være i Italien og kramme dig, når du kommer over målstregen.. Et kæmpe gigantisk tillykke, blot en smule i forvejen.. Jeg er sgu stolt!!

  11. Jens says :

    Så er vi fremme ved, at der “kun” mangler 7 af 54 runder, altså under 6 km.

  12. Anonym says :

    Du er sgu fucking sej, Thea! Det syntes jeg jeg allerede efter 2 stk. Fedt fedt fedt fedt!!
    Hilsen Karen (skitøs)

  13. Cecilie Storm says :

    Inden midnat var dagens stiltiende mål. Jeg fik forbud mod at skrive det. Men selvfølgelig Thea. Du kommer i mål lige om lidt – inden kl. 24. Det er jeg ikke i tvivl om. Man giver ikke op, når man har sat sig et mål. Heller ikke selv om det hed 30 ironman til en start. Men 30 er bare et tal. Det er en verdensrekord ikke. Tillykke søs. Du er fuckingsej. Det vil jeg have lov til at sige.

    Jeg forlader dog ikke skærmen og telefonen, før jeg får bekræftet, at du er i mål.

    Lige nu er forbindelsen til løbsområdet mildest talt ringe, og jeg håber, at den bliver bedre meget, meget snart. Så jeg kan holde hele dit heppekor opdateret.

    På mine og teamets vegne vil jeg også skrive en fantastisk tak alle jeres medskriverier – og for den store opbakning og interesse. Det er enestående. Vildt, vanvittigt og vitterligt, at I har været der. Hver og en:

    Venner, bekendte, Storm-klanen, Gudmor, mor-Lene og børn, Kirsten L, AC, Karen B, Mille, Ejvind, Malthe, Camilla, Lisbeth, Julie, Liselotte, Kasper, Mette B, brødrene Weng og mange mange flere. TAK FOR STØTTEN.

    Cecilie

  14. Lise Laubjerg says :

    Thea, det er såååå fantastisk….aiii, hvor er det spændende at følge dig 🙂 🙂 🙂
    DU ER SIMPELTHEN FOR VILD 🙂
    Stor stor respekt…snup så de sidste km 😀

  15. Anonym says :

    Har fulgt dig meget af tiden – og det du har gjort er bestemt verdenshistorie. Allerede på Ifi kunne jeg fornemme, at du havde det i dig. Masser af respekt herfra. Hilsen Louise

  16. Lene Lau says :

    Jeg er gået i seng – computeren er tændt på din hjemmeside, og jeg har skænket en whisky i glasset, så jeg er klar til at fejre dig….. jeg er altså lige ved at tude….

  17. Mette Bjerregaard Flamand says :

    Kom så Thea giv den det sidste, jeg går ikke i seng før du er i mål…. den verdensrekord SKAL bare være din nu

  18. Ragnhild says :

    Hjertelig til lykke Thea. Denne dag glemmer vi ikke sådan lige. Per og jeg har lige skålet for dig. Målet er nået…. og så bliver der måske tid til “rigtig” ferie ?! Nyd dagen i morgen alle sammen. Sov godt! Kærlig hilsen Ragnhild

  19. Stefan says :

    Thea, du er for sej, og kollegerne er enige! Tillykke med den imponerende bedrift og held og lykke med resten af badeferien.
    Knus fra alle os i Holstebro

    • Cecilie Storm says :

      Du skulle også have stået på heppelisten Stefan. Men du hører under Storm-klanen, selv om du er en Knudsen. Godt heppet. Hils i Holstebro.

  20. Kirsten Lebech says :

    Begrebet JERNLADY har fået helt ny betydning.
    Du er en formidabel jernlady, Thea
    Tillykke med den imponerende sejr!

  21. Merete Søberg says :

    Godt gået, Thea. Kæmpestort tillykke!!! Jeg er pavestolt over at kende dig.

Skriv et svar

